Mycket Agnes

3:e dagen av melodifestivalveckan för Agnes, lördag närmar sig! Och Agnes har mycket på gång, ikväll kickar hon igång Melodifestivalveckan tillsammans med några andra deltagare nere i Malmö, läs mer här.
Igår besökte Agnes även radioprogrammet P3 Populär där hon skvallrade lite mer om Melodifestivalen, bland annat fick vi höra att Agnes inte kommer dansa så mycket själv på scen, utan mer köra på sin känsla. "Andra kommer göra det jobbet åt mig" sa Agnes angående dansandet. Det nämner Agnes även i denna artikel från ttela. Även om jag velat se Agnes dansa, så tror jag det kommer bli grymt ändå! Förhoppningsvis blir det lite rekvisita Agnes kan jobba med, kanske tronen från Lilla Melodifestivaluppträdandet?
Dessutom fick vi höra att Agnes valde bland två outfits tydligen, då hon fick frågan om scenkläderna var kort. Hmm kan det vara så att scenkläderna kommer förvandlas under framträdandet?
Agnes har skrivit ett nytt inlägg i sin blogg. GylleneskorBjoerne håller på Agnes!
18.00 ikväll spelas låtarna upp för pressen och självklart ska jag hålla koll på vad alla skriver om "Love Love Love" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0