Charlotte Perrelli + Love Love Love = ?

*"Love Love Love"  hade tidigare titeln "Wait" och Charlotte Perrelli fick förfrågan om att sjunga den i förra årets festival. Dock blev det ju en annan låt som ni kanske minns. Såhär skriver Perrelli i sin blogg:
"Vill ni veta en hemlis.. Förra året när jag blev erbjuden att vara med i Melodifestivalen fick jag höra "Hero", den gick jag helt igång på o det va den som fick mig att bestämma att jag skulle ge mig in i matchen igen. När det va mer el mindre klart att jag skulle göra den fick jag ett förslag till som ev joker. Anders Hansson skrev en låt till mig som jag diggade stenhårt, jag sjöng in den och då gick den under arbetsnamnet "Wait". Tillslut valde jag att göra den låt som faktiskt hade fått in mig på dessa tankar, nämligen Hero. Ikväll va låten med, med Agnes!! Blev såå glad, älskar den o hon gjorde den fantastiskt bra. Raka vägen till Globen. Det va både hon o låten värd! Stort Grattis till både dig Agnes och Anders. (Tyckte väl jag kände igen både låten, catwalken och slutposen, fniss...)"
Kul att Perrelli verkar gilla Agnes, pluspäng till henne för det!
Expressen och Aftonbladet uppmärksammar det såklart.

*3 188 000 såg Agnes gå vidare till Globen i lördags, näst mest sedda deltävlingen för iår, 3 294 000 såg den 1:a deltävlingen.

* Agnes och Malena var med i Gomorron Sverige imorse. Riktigt kul att höra hur imponerad Malena är över Agnes, både p.g.a. hennes stil och röst, sånt gillar vi, även pluspoäng till Malena!

Charlotte Perrelli
Perrelli var alltså aktuell för "Love Love Love" ett tag, men som tur var fick Agnes den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0