Finaldagen!

Ja så är finaldagen redan här! Och även om jag försöker verka lugn på ytan så är jag ett nervvrak inombords.
Det mesta verkar peka på plats 7-11 för Agnes, och jag tror tyvärr inte på någon högre placering heller, tyvärr.
Men varför är det så då? jag vet faktiskt inte, Agnes och "Love Love Love" kanske är för bra?
Måns kommer ju vinna som jag alltid sagt, med sin "Hero nr 2", tyvärr. Men egentligen är ju Melodifestivalen bara en bonus för Agnes, huvudsaken är att hon gör ett grymt framträdande som hon är nöjd över. Agnes har så mycket annat på gång, (inte minst med utlandslanseringen) så jag är säker på att hon kommer vara lika upptagen i vår som den som vinner kommer vara. Samtidigt så skär det ju i hjärtat om Agnes inte skulle få några tittarpoäng, då är nog gråten inte långt borta, för mig iallafall. Men Agnes har ett hemligt vapen, oss fans! Jag kommer rösta så mycket jag bara kan och jag tror fler fans kommer göra detsamma, jag hoppas iallafall det. Kanske kanske vi kan hjälpa Agnes!
Och hur det än går så är ju det viktigaste att "Love Love Love" blir en stor hit efteråt, vilket jag hoppas att den blir! Men nog skulle en hög placering kunna hjälpa låten till att bli det..
Positiviteten flödar! Nämen man får helt enkelt vara glad över att Agnes gick direkt till final, bara det är en gigantiskt bedrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0