Det börjar dra ihop sig..

Nu är det inte långt kvar tills finalen i Globen! Och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är nervös.. Mycket pekar på att Agnes inte kommer hamna så högt som man hoppas, men inget är klart förräns strax före 22.00 på lördag :)
Vi siktar iallafall på guld som ni nu kan se i bloggen :)
Idag var det tydligen torrep utan journalister så vi har inte hört något mer specifikt om repet. Imorgon på repet kommer dock pressen finnas på plats och rapportera, vi får se vad domen blir för Agnes..
I denna artikel säger Agnes följande; "Vi har gjort några små förändringar som bättrar på helheten. Sen kommer jag själv att vara 100 gånger bättre än i Malmö!".
Låter inte det bra så säg!

Hur det än slutar i finalen så får vi vara nöjda med att Agnes gick till final, jag menar de flesta var osäkra på om Agnes ens skulle ta sig vidare alls från deltävlingen i Malmö, med tanke på förkylningen och det tuffa motståndet!
Men det gjorde hon och det mesta pekar även på att Agnes prickat in en 3:e superhit på raken, vilket är få förunnat.
Vi får helt enkelt se finalen som en rolig grej och hoppas att det går ganska bra iallafall, och såklart ska man rösta!
Jag kommer garanterat rösta mer än vad jag gjorde i deltävlingen och det hoppas jag att fler gör, go TEAM AGNES!

Kommentarer
Postat av: Benny

Jag håller med dig, Tommy. Oavsett hur det går i finalen för Agnes del så måste man ändå vara nöjd, trots allt. Men själv tror jag faktiskt på en hyfsad bra placering ändå, så länge Agnes får vara frisk och kry.



Sedan kommer jag att rösta järnet såklart och med det menar jag ännu mer än jag röstade i delfinalen, vilket inte var lite det. :)

2009-03-11 @ 19:40:11
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Tommy

Benny: Haha det låter bra det ;) Nu blir man ju lite nyfiken på hur mycket du röstade :P

2009-03-11 @ 22:03:08
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Benny

Jag måste ha röstat för 300 kr eller däromkring. I finalen ska jag dock rösta för 500 kr, hehe. :)

2009-03-12 @ 00:07:29
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Tommy

Benny: Okej, ja jag ska också rösta för minst 500:-..fast det kan mycket väl bli ännu mer..

2009-03-12 @ 20:22:34
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0