8:a...

Det blev som vi befarat.. Agnes slutade 8:a i finalen. Agnes gjorde hursomhelst ett grymt framträdande och sjöng som bara fan! Agnes var värd en mycket högre placering! 40 poäng fick hon sammanlagt från juryn, men inget från tittarna.
Riktigt trist, vad tänker svenskarna med? Inte huvudet iallafall. Nä skicka ni Malena och se hur hon floppar i ESC, någon gång kanske svenskarna fattar att det är klass vi borde satsa på.
Agnes och "Love Love Love" är helt enkelt för bra för Melodifestivalen. Men om jag ska vara ärlig tror jag tyvärr inte att den blir en sån stor hit efter denna 8:e plats, men man kan ju alltid hoppas.
Vad gör detta för Agnes framtida karriär då? Förhoppningsvis påverkas den inte alltför negativt, men nog hade en högre placering gett Agnes mera status i branschen. Nä jag vet inte ni, men nu tänker jag gå och lägga mig och gråta en skvätt. Förhoppningsvis är man lite positivare imorgon, men det återstår att se.
Tillsist; Agnes du var GRYM, du rockade FETT och jag ÄLSKAR dig! You go girl!

Kommentarer
Postat av: Benny

Agnes ägde verkligen och jag tror nog att LLL kommer att bli en hit i alla fall, trots den något blyga placeringen.



Agnes karriär kommer med allra största sannorlikhet inte påverkas ett dugg av det här. Det vore väldigt konstigt i så fall.

2009-03-14 @ 22:38:54
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag håller med om det mesta du skrev. Agnes var GRYM igår och jag tror inte heller att Marlenas låt kommer gå så bra i ESC som många säger. Jag tror däremot att Love Love Love visst kan bli en stor hit, även den är grymt bra och har redan börjat spelats en del på radion.

2009-03-15 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0