Agnes i QX


Agnes är tillsammans med några andra Melodifestivaldeltagare med i senaste numret av QX, både på omslaget och i en liten intervju om Melodifestivalen. Såhär skriver QX´s Melodifestival-expert Ronny, bland annat, om Melodifestivalomslaget:
"- Precis som föregående år ville jag ha en bra blandning av gayfavoriter som ger oss långlivade hits, debutanter som kommer att överraska och ett gäng troliga segerkandidater. Och jag är övertygad om att vi även i år lyckats uppfylla detta."







AgnesiQX





























Låter det bra eller vad?! Och som omslaget säger "To Russia with Love..Love..Love.."

Kommentarer
Postat av: Marco

Det låter väldigt bra! :)

Kanske bäst för Agnes att inte ha hört de andra. Skulle själv tycka så i den situationen.



Snabbt jobbat med QX-artikeln. (Var själv på gång med något liknande, men det kanske räcker att länka hit;)



Snygga bilder på Agnes också! Speciellt om man jämför med de andra :D

2009-01-28 @ 20:47:55
URL: http://agnes.owns.it
Postat av: Marco

PS. Då menar jag framförallt de svartvita bilderna i tidningen.

2009-01-28 @ 20:50:28
URL: http://agnes.owns.it
Postat av: Benny

Nog låter det bra, det måste man säga. :)

2009-01-28 @ 20:52:01
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Tommy

Marco: Ja preics, Agnes gör rätt i att bara fokusera på sitt! Haha ja, jag kämpade för att bli först hehe ;)

Den svartvita bilden på Agnes ser ut som en top-model-vinnar bild!



Benny: Stark låt som finslipats för Agnes, bättre kan det inte bli :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0