I Love, "Love Love Love"

Nu kan man lyssna in "Love Love Love" här. Jag har lyssnat in minuten av "Love Love Love" ett par gånger nu och första intrycket är såklart; WOW! Det är svårt att bedöma en låt när man bara får höra en minut, men det här är bra, riktigt bra! Man känner igen soundet från "Dance Love Pop", såklart. Jag tänker lite "Love Me Senseless" , "Look at me now" och en gnutta "Open up your eyes", (oandet) det är en lugn fartfylld låt kan man säga. Agnes sjunger som vanligt galet bra och jag är säker på att hon knäcker live! Låten andas helt klart schlager, på ett bra sätt! Refrängen sitter som en smäck! Jag säger bara; Globen nästa! Konkurrensen är dock stenhård, de andra låtarna är bra (de flesta) men personligen tycker jag "Love Love Love" är bäst, såklart :) Men är "Love Love Love" lika bra som superhitsen; "On And On" och "Release Me"? Omöjligt att svara på när man bara hört en minut, men den är i helt rätt forum iallafall!

Love Love Love
"Give me love love love, take me higher than high"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0