Fullt upp

Agnes meddelar genom hemsidan och sin aftonbladetblogg att hon har fullt upp på dagarna, med repetitioner, klädprovning och planering inför melodifestivalen.
Vi får också veta att Agnes och dansarna varit på Topshop för att se ut kläder idag, spännande!
Dessutom avslöjar Agnes att hon ska till Danmark och göra PR nästa vecka, riktigt spännande!
Jag kan även meddela att "Love Love Love" kommer att släppas som fysisk singel, hallelujah!

I lördags gick den första deltävlingen av stapeln, och nog får man påstå att det blev en riktig skrällkväll! Alcazar och Emilia gick direkt till final, alltså har Anders Hansson redan fått med ett av sina bidrag! Caroline Af Ugglas och Scotts gick till 2:a chansen och den förstnämda blev även den internationella juryns val. Shirely Clamp blev sist. Detta bevisar ännu en gång att precis allt kan hända, eller ja nästan allt iallafall.
Jag tyckte som många andra att röstningssystemet var ganska krångligt, men tills den sista deltävlingen har man nog fått koll på det, vilket känns bra.


Kommentarer
Postat av: Benny

Att Love Love Love kommer att släppas som fysisk singel var riktigt överraskande, måste jag säga. Men såklart väldigt roligt. :)



Röstningssystemet i MF är alldeles för invecklat för sitt eget bästa, enligt mig. Det verkar som att SVT vill göra allt så krångligt som möjligt så att ingen förstår vad det är som pågår.

2009-02-10 @ 23:21:39
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0