Förhandstippad

Agnes är utan tvekan den mest förhandstippade deltagaren inför lördag, iallafall om man ser till artisten.
I Aftonbladets undersökning om vem som är favorit på lördag leder Agnes med över 42% när 7000 röstat. Även i metros och Schlagerprofilernas undersökningar är Agnes populärast, även om det är fåare som röstat i dessa undersökningar.
Men är det så bra att vara såpass förhandstippad? Jag tror det kan vara både och, jag tror inte de som gillar Agnes och hennes musik kommer att bli besvikna på lördag, men dock är konkurrensen livsfarlig. Vad fan tänkte Christer Björkman (och övriga) med?! Ut med gubben säger jag!


Agnes i Tidningar
Agnes är med i senaste tidningarna av; Dam, Se&Hör samt dagens Aftonbladet.


ExpressenTv: "Agnes sjöng inte på repetionen". Nja jag tror nog att Agnes bara vill "spara" på rösten tills lördag, vilket Agnes bekräftar i denna artikel från Expressen.
Annelie från Metro: "Het- Agnes Carlsson. Jag kommer bli väldigt besviken om hon lovat mer än hon håller."
Ännu en artikel från Expressen, Agnes var tydligen ett hett villebråd igår då Melodifestivalen "tjuvstartade", observera "Storfavoriten Agnes Carlsson" :)


Kommentarer
Postat av: Benny

Självklart är det så att Agnes vill spara rösten så mycket som möjligt tills på lördag. Det är ju då det gäller. Men kvällstidningar som Expressen vill ju alltid skriva en massa skit och lögner. Så har det ju alltid varit.

2009-02-26 @ 19:27:39
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0